×
×

بیش از ۱۰۰ ضیافت افطاری ساده در مساجد کامیاران برپا شد

  • کد نوشته: 1080
  • فروردین ۲۱, ۱۴۰۳
  • 18 بازدید
  • ۰
  • حجت‌الاسلام مهدی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغات اسلامی جریان سازی حرکت‌های مردمی است. وی افزود: با مشارکت مردم و خیرین و تشکل‌های مذهبی، بیش از ۱۰۰ افطاری ساده در مساجد، هیأت‌های شهرستان کامیاران در ماه مبارک رمضان برگزار شد. حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: سفره‌های افطاری ساده […]

    بیش از ۱۰۰ ضیافت افطاری ساده در مساجد کامیاران برپا
شد
  • حجت‌الاسلام مهدی دهقانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغات اسلامی جریان سازی حرکت‌های مردمی است.

    وی افزود: با مشارکت مردم و خیرین و تشکل‌های مذهبی، بیش از ۱۰۰ افطاری ساده در مساجد، هیأت‌های شهرستان کامیاران در ماه مبارک رمضان برگزار شد.

    حجت الاسلام دهقانی تصریح کرد: سفره‌های افطاری ساده با حضور اقشار مختلف مردم به ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد منتخب و هیأت‌ها برپا شد.

    وی اظهار کرد: این سفره‌های افطاری ساده به همت خود مردم تهیه و در بین مردم روزه دار در هیأت‌ها و مساجد قرار می‌گرفت.

    رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان کامیاران خاطرنشان کرد: برپایی سفره‌های افطاری ساده یکی از توصیه‌های مهم مقام معظم رهبری بود که استقبال خوبی از این سفره‌ها توسط نوجوانان و جوانان به ویژه روزه اولی‌ها صورت گرفت.

    دهقانی ادامه داد: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و قرآنی پیش از این افطاری ساده معنویت خاصی به مساجد می‌بخشد و مورد استقبال نوجوانان و جوانان نیز قرار می‌گیرد.

    وی با اشاره به برگزاری افطاری ساده در مساجد و هیأت‌ها در شهرستان کامیاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین اهداف تبلیغات اسلامی جریان سازی حرکت‌های مردمی است و لذا تمام فعالیت‌های ما در این راستا است که بتوانیم حرکت‌های مثبت مردمی را راه اندازی کرده و از آنها حمایت کنیم.

    منبع :
    حتما بخوانید : جشنواره پژوهش‌های کاربردی مسئله‌محور برگزار می‌شود
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *