×
×

کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است

  • کد نوشته: 667
  • فروردین ۲۰, ۱۴۰۳
  • 13 بازدید
  • ۰
  • ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است و این امر یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه‌ها محسوب می‌شود. هاشم علایی ۲۰ فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آرامش، مشارکت، کار و تلاش، شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال […]

    کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است
  • ایسنا/اردبیل مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: کسب رضایت مردم، الگوی تعالی سازمانی است و این امر یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه‌ها محسوب می‌شود.

    هاشم علایی ۲۰ فروردین در جمع خبرنگاران با بیان اینکه آرامش، مشارکت، کار و تلاش، شعار کارکنان شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل در سال ۱۴۰۳ می باشد، افزود: الگوی تعالی سازمانی یکی از ابزارهای مهم و تأثیرگذار برای ارتقاء و توسعه دستگاه‌ها محسوب می‌شود و ضروری است تا با پیاده سازی ارزش‌ها و مفاهیم بنیادین تعالی سازمانی تا حصول نتیجه نهایی که همان کسب رضایت مردم است، قدم برداریم.

    وی ادامه داد: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری و نامگذاری سال جدید به عنوان سال جهش تولید با مشارکت مردم، این شرکت بر تأسی از فرامین رهبری، مبادرت به نامگذاری سال ۱۴۰۳ با عنوان «آرامش، مشارکت، کار و تلاش»، کرده است تا ضمن ایجاد رفاقت و مشارکت میان مجموعه، در جهت پیشبرد اهداف عالیه سازمان و افزایش رضایتمندی مراجعین، حرکت مضاعفی داشته باشد.

    علایی گفت: برنامه‌های سال جدید با محوریت توسعه شهرک‌ها، تأمین زیرساخت‌ها، تعیین تکلیف قراردادهای راکد و اجرای برنامه‌های حمایتی از واحدهای تولیدی ادامه خواهد داشت و امیدواریم با کمک کارکنان و مشارکت صاحبان واحدهای تولیدی، شاهد رشد تولید و افزایش حضور سرمایه گذاران در استان باشیم.

    انتهای پیام

    منبع :
    حتما بخوانید : ثبت‌نام آزمون ورودی مدارس سمپاد و نمونه در هرمزگان آغاز
    شد
    برچسب ها

    نوشته های مشابه

    دیدگاهتان را بنویسید

    نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *